لازم باشد بازیکنانم پرواز و شنا می‌کنند/ بعد از ۳۲ سال از AFC یاد گرفتم خیلی از حرف‌ها را نمی‌توانم

لازم باشد بازیکنانم پرواز و شنا می‌کنند/ بعد از ۳۲ سال از AFC یاد گرفتم خیلی از حرف‌ها را نمی‌توانم بزنم!

بانک ورزش- کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار  با قطر، عنوان کرد: بازی دشواری در انتظار ما است. قطر بعد از قهرمانی در جام خلیج فارس انگیزه بالایی دارد و تیمی سراسر با انگیزه است. با این حال ما باید در زمین برتری‌مان را حفظ کرده و به نتیجه مطلوب برسیم. تلاش ما این است که نظم و انضباط تیمی خود را حفظ و با سازماندهی بالایی بازی کنیم.
سرمربی ایران از قطر به عنوان تیمی خوب یاد کرد و گفت: این بازی چالش بزرگی برای ما است. قطر آماده سازی خوبی داشته و 14 بازی تدارکاتی برگزار کرده با این حال ما می‌خواهیم از این مسابقه لذت ببریم. بازیکنان من برای موفقیت تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و حتی اگر لازم باشد پرواز یا شنا می‌کنند تا به هدفشان برسند. بازیکنان ایران آماده‌اند که بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. در تیم ملی ایران همه پشت هم هستند.
کی‌روش در واکنش به اینکه نگران داوری بازی فردا نیست، این سؤال را پرسید که نمی‌داند می‌تواند در این باره صحبت کند یا خیر. او وقتی با پاسخ منفی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا که در سالن حضور داشت، مواجه شد، گفت: آیا شما به این آزادی بیان می‌گویید؟ حتی اگر من بخواهیم در کمال ادب و تحصیلات بالا در این خصوص حرف بزنم، اجازه نمی‌دهند.
وی اضافه کرد: من 32 سال است که کار مربیگری می‌کنم و تازه یاد گرفته‌ام که نمی‌توانیم در خصوص خیلی از مسائل حرف بزنم. شاید فقط به خاطر اسپانسرها است که اینجا حضور داریم.
کی‌روش یادآور شد: در فوتبال سه رکن داور، بازیکن و مربی هستند که سرنوشت یک بازی را رقم می‌زنند. حتما نظر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درست است که نباید درباره داوری حرف بزنیم. به هر حال انسان اشتباه می‌کند و آنها هم انسان هستند و دچار اشتباه می‌شوند.
وی با بیان اینکه مسابقه امارات و قطر را دیده، تصریح کرد: نتیجه این بازی می‌توانست به نفع هر کدام از این تیم‌ها رقم بخورد. با این حال امارات از موقعیت‌هایش سود برد و پیروز شد. این شکست اما دلیل نمی‌شود که در دام قطری‌ها بیفتیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. برای ما آنچه اهمیت دارد این است که چه برنامه‌ای داریم و مهم نیست که قطر چگونه بازی می‌کند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: امیدوارم فردا شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم حمله کنیم. در مسابقات گذشته نشان دادیم در هنگام حمله فرصت‌های خطرناکی را خلق می‌کنیم.
کی‌روش با بیان اینکه تنها دغدغه ما مبنی بر مصدومیت تیموریان برطرف شده و او می‌تواند فردا بازی کند، درباره اینکه آیا ایران همانند استرالیا تغییراتی در ترکیبش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشتر بازیکنان ما فرصت بازی در کنار هم را نداشتند و تغییرات ما بیشتر تاکتیکی خواهد بود و کمتر دست به تغییر نفرات می‌زنیم.
به گزارش تسنیم تیم ملی کشورمان ساعت 12:30 فردا (پنج‌شنبه) در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر می‌رود.




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: